Úvod  |   Ponuky práce  |   Brigády  |   Životopisy  |   Platy  |   Diskusie  |   Informácie  |   Pre firmy

Úvodná stránka / Popisy profesií

Call centrum operátor

Obchod - Podpora predaja

Call centrum operátor pracuje v oddelení zákazníckej podpory. Komunikuje so zákazníkmi na diaľku za účelom poskytovania informácií alebo za účelom predaja služieb/tovarov. V prvom prípade odpovedá na telefonické volania alebo emailové dotazy – radí, vysvetluje, rieši sťažnosti, prijíma objednávky, nastavuje alebo aktivuje služby. V druhom prípade za účelom predaja, v rámci telemarketingu aktívne telefonicky oslovuje klientov a ponúka služby resp. tovar. Operátor väčšinu času pracuje s telefónnymi sluchátkami za počítačom, využíva internú databázu zákazníkov, zapisuje do nej aktuálne údaje. V mnohých prípadoch pracuje na smeny. Príklady práce operátora: - poradenský servis k predávaným produktom a službám (hardware, software) - poskytovanie služieb: objednávanie, aktivácia (telekomunikačný operátori) - marketingový prieskum: (agentúry vykonávajúce prieskum trhu) - zvyšovanie a udržiavanie loajality zákazníkov (obchodné spoločnosti) - telesales - aktívny telemarketing (obchodné spoločnosti) V prípade poskytovania služieb pre zahraničie si práca bude vyžadovať znalosť cudzieho jazyka. Činnosť operátora si vyžaduje stálu sústredenosť, v špičkových záťažových hodinách môže byť náročná a stresujúca.

[Viac Informácií]

Helpdesk technik

Obchod - Podpora predaja

Helpdesk Technik na diaľku poskytuje technickú podporu užívateľom IKT produktov a služieb. Telefonicky, emailom alebo inými spôsobmi komunikuje s uživateľmi, zisťuje od užívateľa informácie popisujúce problém, poruchu či chybový stav. Využitím podporných nástrojov diagnostikuje problém a naviguje uživateľa k vyriešeniu problému. Helpdesk podpora je technickou ‘prvou pomocou‘. V prípade zložitejšieho problému, ak nenájde riešenie, iniciuje technickú podporu vyššej úrovne od špecialistov s hlbšou znalosťou daného produktu/služby.

[Viac Informácií]

Konzultant technickej podpory

Obchod - Podpora predaja

Konzultant technickej podpory poskytuje kvalifikovanú technickú podporu pre koncových alebo firemných zákazníkov. Je súčasťou oddelenia predaja, resp. v úzkej väzbe na činnosť obchodného oddelenia. Na rozdiel od pracovníka v call centre, rieši rôznorodé aj špecifické a procesné problémy a je súčasťou oddelenia predaja. Komunikuje so zákazníkmi na diaľku bez osobného kontaktu. Odpovedá na telefonické volania alebo emailové dotazy - radí, konzultuje, rieši sťažnosti, nastavuje alebo aktivuje služby. V prípade poskytovania informácií pre zahraničie si práca bude vyžadovať znalosť cudzieho jazyka. Podľa typu firmy a poskytovaných služieb zamestnávateľ môže vyžadovať prácu na smeny.

[Viac Informácií]

Pracovník zákazníckeho servisu

Obchod - Podpora predaja

Pracovník zákazníckeho servisu ako styčný kontakt spoločnosti so zákazníkom zodpovedá za poskytnutie dôsledného, profesionálneho a úplného zákazníckeho servisu - primeranej podpory a pomoci. Zákazníkmi sú buď spotrebitelia alebo firmy. Pracujú v širokom spektre organizácií - obchodných firmách, finančných inštitúciách, poskytovateľov služieb. Podľa toho sa líši ich zameranie a dominantné činnosti. Pracovník zákazníckeho servisu je zameraný na poskytovanie procesných informácií, napríklad o stave spracovania objednávky, rieši reklamácie, a rôzne informačné požiadavky. Zo zákazníkom komunikuje telefonicky, emailom, klasickou poštou alebo aj osobne. Zákaznícky servis vo všeobecnejšom ponímaní zahŕňa viacero pozícií, z ktorých najfrekventovanejšie sú - pracovník zákazníckeho servisu, operátor call centra, konzultant technickej podpory, pracovník helpdesku. Ich spoločnou črtou je, že komunikujú so zákazníkmi na základe žiadosti zákazníkov, nie sú zameraní na predaj. Pracujú v kancelárii, call centre alebo v maloobchonej prevádzke.

[Viac Informácií]

Telemarketingový pracovník

Obchod - Podpora predaja

Telemarketingový pracovník komunikuje so zákazníkmi výlučne pomocou telekomunikačných prostriedkov, predovšetkým však telefonicky. V prípade pasívneho telemarketingu spracováva prichádzajúce telefónne hovory – rieši poskytovanie informácií o výrobkoch či službách, prijímanie objednávok, technickú podporu. V prípade aktívneho telemarketingu aktívne telefonuje, podľa predom vytvoreného zoznamu, potencionálnym zákazníkom resp. prieskumnej vzorke respondentov. Jeho úlohou je získať odpovede a vyplniť dotazníkový formulár v rámci prieskumu trhu alebo sledovania spokojnosti zákazníkov alebo činnosti konkurencie, propagovanie produktov/služieb, pozývanie overovanie a potvrdzovanie účasti na eventoch, dojednávanie schôdzok pre obchodných zástupcov, predaj produktov a služieb (telesales), prípadne iné. Telemarketingových pracovníkov zamestnávajú call centrá, alebo sú súčasťou oddelenia zákazníckeho servislu či obchodného oddelenia. Pri nábore musia prejsť náročným testom, ktorý je zameraný na komunikačné schopnosti, zvlášť dôležitá je telefonická komunikácia, príjemný hlas, schopnosť znášať stres, asertivitu.

[Viac Informácií]

Tento projekt vám bude nápomocný, ak ste hľadali: práca, profesia, brigády, voľné pracovné miesta, úrad práce, ponuky práce, trh práce, personálne agentúry.

Práca emailom |  Ponuky práce |  Brigády |  Profesie |  Regióny |  Firmy |  Popisy profesií |  Platy a benefity |  Práca v IT |  Práca v obchode |  Slovník |  Bio obchod


© 2005-2017 JOBAGENT.SK, s.r.o. Všetky práva vyhradené. 22